زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

عظمت مقام معظم رهبری از دید سید حسن نصرالله

اولین جلسه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ، روز سه شنبه 4/2/1380 ، با بیانات مهم رهبر معظم انقلاب ، آیت الله خامنه ای افتتاح شد .

بعد از سخنرانی ، هنگامی که ایشان در حال عبور از سالن کنفرانس بودند ، آقای سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان - از جای برخاست و خود را به رهبر انقلاب رساند و دست ایشان را بوسید ... 

 

مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله

به دنبال سید حسن نصرالله ، دکتر رمضان عبدالله – دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین – نیز چنین کرد و سپس خالد مشعل – رئیس دفتر سیاسی حماس – و افراد دیگری از حضار به آنها پیوستند و هر یک به نحوی ، به رهبر انقلاب ابراز ارادت کردند و از ایشان قدردانی نمودند .

دو روز بعد ، به دیدار سید حسن نصرالله رفتم و با او به گفتگو نشستم . او درباره اینکه چه چیز باعث شد در آن اجلاس رسمی ، در برابر رهبر انقلاب خم شود و دست ایشان را ببوسد ، گفت : من این کار را عمدا و البته با کمال اخلاص انجام دادم . علت این بود که امسال ، رسانه های جهانی مرا « مرد سال » نامیده و در کشورهای عربی نیز عنوان « موفق ترین رهبر جهان عرب » را به من اختصاص داده اند . من از این القاب و عناوین خشنود نشده ام ؛ ولی در این جلسه مهم که جمعی از سران نهضت های اسلامی و شخصیت های سیاسی کشورهای اسلامی حضور داشتند و صحنه ها مستقیما توسط تلویزیون ، در جهان پخش می شد ، این کار را انجام دادم ؛ تا به همه کسانی که مرا می شناسند ، بگویم : من سرباز رهبر انقلاب اسلامی ایران هستم .

این کار سید حسن نصرالله نشان از عظمت مقام معظم رهبری دارد ؛ عظمتی که سبب شد رهبر حزب الله لبنان ، آن هم در برابر دید رؤسای کشورهای عربی ، دست معظم له را با اخلاص ببوسد .

 

« حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری »

منبع ‌: پرتوی از خورشید ، علی شیرازی ، چاپ نوزدهم

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد