زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

مقام معظم رهبری در سیاه چادر ها

مقام معظم رهبری به مناطق محروم و دور افتاده توجه خاصی دارند . ایشان همواره به دیگر مسئولان اجرایی سفارش می کنند که به این مناطق توجه ویژه داشته باشید .

بیشتر سفرهای ایشان نیز به همین مناطق است . دریکی از این سفرها ، در خدمت ایشان به یاسوج رفتیم . این منطقه در محرومیت ویژه ای به سر می برد ؛ نه تنها روستاهایش ، که خود شهر نیز نیاز به رسیدگی جدی داشت . به اتفاق آقا ، از سیاه چادرها سرکشی کردیم ....

بعضی از وزیران هم در محضر مقام معظم رهبری بودند . سفره نهار را که گستردند ، آیت الله خامنه ای خطاب به وزیران فرمودند : در سفرهایتان ، حتما جایی از مناطق محروم و دور افتاده را در نظر بگیرید و به آنجا سرکشی کنید ؛ اگرچه در آن سفر ، کاری هم برای آن ها انجام ندهید . ما که نمی توانیم مثل آن ها زندگی کنیم – گرچه تا مثل آنها نباشیم ، درک نمی کنیم که چه می کشند – لیکن همین دیدارها بر تصمیمات آینده شما تاثیر می گذارد ؛ تاثیری که هرگز با گزارش ها به وجود نمی آید .

این سخنان حکیمانه ، برای همه ی ما راه گشا ست ؛ خصوصا زمانی که می بینیم معظم له با تمام وجود به آن عمل می کنند و در میان چادر های چادرنشینان ، چون همان ها می گویند و می شنوند .

 

« حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی »

منبع ‌: پرتوی از خورشید ، علی شیرازی ، چاپ نوزدهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد