زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

زلالترین : زندگی مقام معظم رهبری

در این وبلاگ تلاش می شود شما با زندگی مقام معظم رهبری از دیدگاه های مختلف بیشتر آشنا شوید.

فقیه

بنده به عنوان کسی که با آیت الله خامنه ای آشنایی دارم ، عرض می کنم که ایشان اهل نظر و اجتهاد هستند. سی سال پیش ، وقتی در مشهد ، در مسجد گوهرشاد با ایشان ملاقات کردم، آن موقع ایشان از مدرسان محترم مشهد بودند.

من آن زمان ، در مشهد ، از آیت الله خامنه ای پرسیدم : چه چیزی تدریس می کنید؟ .... 

معظم له فرمودند : مکاسب .

مکاسب از مهمترین و مشکل ترین کتب علمی است ، به نظر من ، ایشان فقیه و مجتهد است.

 

« آیت الله فاضل لنکرانی »

منبع : پرتوی از خورشید ، علی شیرازی ، چاپ نوزدهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد